rebeckaekstrom.blogg.se

Grävs för bredband!

Ungefär förra våren skrev ett kontakt under här i lilla stjärnorp som handlade om bredband, och då sades det att de skulle gräva det så det var KLARA i augusti. Vilket var rent jävla bullshit, det är nu januari och de började igår, snacka om att hålla det man lovar, eller? Så sjukt dåligt, och om jag hade en aning om vad företaget hette så skulle jag garanterat ge namnet och föreslå att aldrig anlita dessa.

Gjorde dessutom bort mig nyss när jag skulle ta två simpla kort på detta, eftersom jag bor på landet och så, så går jag ju oftast i bara trosor eller liknande och tänkte ju inte på vad jag gjorde. Utan jag ställde mig vid min altandörr och tog korten, och sen efteråt kom jag på det... Fan vad pinsamt!



Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0