rebeckaekstrom.blogg.se

Halsfluss på g?

JAG HAR ONT I HALSEN, PANIK!
Jag vet ju att det är den tiden på året då jag alltid blir sjuk, men vafan, ett undantag borde ju också få hända?

Haha alltså min pappa på tal om inget är inte normal, han köpte nyss en tv för ** *** kr och är svin nöjd, men nu vill han ha en ny igen för han hittat en bättre, så då vill han lämna igen denna och köpa den nya som var ännu dyrare! Ibland undrar man när han säger att jag är styrig!



Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0