rebeckaekstrom.blogg.se

Matematik, går de att plugga?

Såhär blev det visst helt plötsligt när jag skulle vara duktig nog att plugga matte. Pfft, jo lycka till..
Family gay och lyssna på kära mor när hon pratar telefon.
Sedan kom jag att tänka på nyår, och vad jag gjort de senaste nyåren, jag borde skämmas på tal om det! Sen spåra det totalt, och nu sitter jag här och väntar på ostkaka :3



Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0