rebeckaekstrom.blogg.se

Skämtar du?

NU! Japp, nu är bloggen på god väg att vara klar. 
För er information så måste jag köpa ny kamera och börja ta bilder, jeppjepp. Kanske systemkamera? 
Uuuuhh fy vad jobbigt det lät, jag är ju så rädd om grejer som tillhör mig, så tänk om jag ska ha med den på en fest, hur ska de gå till?! Kommer ju bärjis tappa bort den direkt.. Pfft. 
Jag har ännu en sak att säga, SNÖ! Alltså dte har snöat konstant hela dagen idag, och jag skojar inte, mina skor täcktes av snö förut när jag var ute med vår kära hund. Jag gillar inte snö, jag hatar snö. 
Det är kallt och blött, och de kommer nytt heeela tiden! Det är minst en decimeter ute nu, jag vill inte, jag orkar inte! Schysst att börja blogga igen och de första riktiga inlägg man gör så klagar man, sweet.
 
     

Haha! Jag älskar klippet som börjar 0,49!!
 


Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0