rebeckaekstrom.blogg.se

Äntligen!

Jag har haft sjukt mycket problem med internet hit & dit! Denna app med blogg.se kola vippen och la ner i fredags, och mitt internet här hemma sa nej helt enkelt, haha jävla teknik.

Hade ju tänkt berätta vad jag gjort i helgen, bland annat shoppat, men nu är dom bilderna raderade för jag gav upp, heh. Så de kanske kommer nån gång framöver, iaf så är jag nu på banan igen efter ett hemskt problem.
Gosh vad människan är beroende av tekniken alltså. Vi har haft strömavbrott i en timme idag, och jag blev LIVRÄDD och var tvungen att ringa mitt ex, hehe. Han tyckte säkert jag var hur barnslig som helst när jag så gott som ringde och grät i telefonen och inte kunde röra mig ifrån stolen i köket, fyfan!



Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0