rebeckaekstrom.blogg.se

dagens skämt

Vad heter Finlands värsta blomodlare? 
- Maski Hallonen


Vet du vad elefanten sa när han såg en naken man? 
- Hur kan du äta med en sån liten snabel?
 
 
Heter det en eller ett rak kurva? 
- Det finns inga raka kurvor! (bara jag som åkte dit?)


Var det många som dansade runt granen? 
- Ja, varenda kotte. 
Nu till juletid liksom!


Varför äter norrmän sniglar? 
- För att de inte gillar snabbmat.

Varför öppnade Mohammed mjölkpaketet i affären? 
- För att det stod "öppna här". (Bara för man inte får vara rasistisk!)


En blondin var på ett museum och kollade på tavlor. 

Blondinen: 
- Men usch, vilken gräsligt ful tavla. 
Gästen: 
- Ursäkta, men det är en spegel.

 
 


Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0