rebeckaekstrom.blogg.se

Fredag inom kort!

Jag kan med stolt samvete säga att jag klarade fysikprovet jag hade för x antal veckor sedan, det satt där det skulle. Så ikväll kan jag sova gott, i lugn och ro!

Och imorgon är det fredag, och det är så jävla efterlängtat nu alltså, himmel och pannkaka. HELG <3
Vad händer då då?
Jo jag ska iaf vila imorgon och endast vila, efter skolan såklart. Sedan på lördag blir det att åka till en polare att öva på en svenska debatt om varför kungahuset bör tas bort. Några förslag?
Det är ju inte så svårt eftersom dem är helt värdelösa! Heh..
Och med denna bild säger jag godnatt!



Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0