rebeckaekstrom.blogg.se

HV71-LHC

TRÖÖÖÖÖÖTTTTT!!!

Jag är sjukt trött, blä vad hemskt det är! 
Jag ska alldels stax borsta mina gaddar, smörja in kroppen med elecon (woopp woopp) och sedan lägga mig i min säng, som för övrigt inte är nybäddad men ändå nästan lika sköön! 
 
Jag tänkte dock på en sak...
Hockey! Bannemig vad kul det är att kolla på, men ändå sitter jag med datorn i knät. Är jag på något sätt databeroende? Jag har ju tillåtelse att vara det med tanke på att jag går teknik dock, men borde jag inte njuta utav en bra matck som idag är mellan HV71-LHC, och ja jag hejjar på LHC såklart! 
 
Imorgon om jag orkar ska jag visa er alla mina fina accesoarer, hihi. Spännande? 
Jag ska göra mitt bästa! 
 
Haha, fina små grabbar! 
 
 

Infooooo...
Linköpings HC lekte först i elitserien under 1999-2000 säsong, och har varit i högsta divisionen sedan säsongen 2001-02. De har nått slutspelet åtta gånger. LHC nådde finalen för första gången 2006-07, där de förlorade mot MODO hockey . I säsongen 2007-08, avancerade Linköpings HC till final igen, denna gång mot HV71 , som de förlorade, vilket återigen vinna silvermedalj.
Samt att vi är den ligan som producerat flest juniorer.. Awesome!
 
 


Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0