rebeckaekstrom.blogg.se

Kallt bad

USCH! Jag skulle ta ett varmt bad hade jag tänkt, men min lillasyster hann före och tog allt varmvatten. Jag skulle försöka att bada ändå, men där fick jag tji. KALLT! Tror jag badade 10 minuter Max för jag blev så frusen, så nu väljer jag att mysa ner mig i ett par filtar med rosa tjockisstrumpor, nattisbyxor och t-shirt, mmmmhhh!
Blev även anfallen av min andra katt Ronja nyss, min hund attackera henne och hon körde en rivare över mitt ansikte, alltid lika mysiga dom är.



Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0