rebeckaekstrom.blogg.se

Rasistisk?

Ska jag lägga mig i nu då eller?
Jag har läst många artiklar nu och även massvis med inlägg på Facebook av både upprörda svenskar och utländska.

Jag måste säga att det är riktigt patetiskt och om jag får säga min åsikt som jag alltid gör så tror jag det är någon medelåldersvensk som inte har något bättre för sig än att hitta såna här barnsliga hittepå! Jag blir ärligt talat cpförbannad!
Inga papparkaksgubbar i luciatåget.
Inga svarta eller judeliknande sekvenser i den SVENSKA jultraditionen att se på Kalle ankas julafton.. Jag blir besviken på svensken.
Varför inte ta hand om värre problem tex skäggetorp, Rosengård, Rinkeby osv. Just nu är det endast en särbehandling mot de utländska som faktiskt väljer att bosätta sig här i Sverige och där med accepterar våra vanor och seder.
Jag är inte rasist på det sättet, men jag vill ha det som förr och det ska inte personer påverka som egentligen inte har med saken att göra. USCH, jag blir så arg! Det här är fel, är det bara jag som börjar se detta som grovt patetiskt?



Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0