rebeckaekstrom.blogg.se

så mycket bättre

Vad kan man tycka är mest lik mig då? Jag skulle rösta på nedersta om jag var ni! 
 
Försöker ta igen lite efter helgen, så nu jädrar far det upp lite blandat på bloggen. Vad ska man annars göra liksom? Jag har även söndagsångest! 
Vet ni ännu en sak, jag har kik och ni anar inte hur många kåta killar de finns där, så singeltjejer, ni vet vart ni ska! Men alltså just det att jag nyss fick en fråga där hur stora bröst man har, jag känner liksom hallååååå? 
I Don´t give a fuck your duck, men snälla ni, ge er. Jag älskar att prata med främlingar, men inte sexuellt, då har de gått över gränsen. 
 
 
 
Eller?
 
 
 


Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0