rebeckaekstrom.blogg.se

Snart nyår!

Haha, redan bloggtorka? Ae jag vet inte alltså... Jag har firat Fia på hennes 20 årsdag, vilket blev väldigt lyckat. Lilla gumman börjar bli stor, de växer upp så fort!
Har även tagit mig tid att sola inför de kommande nyåret, ni vet uv-ljusen inne i ett solarie för ju allt att lysa på snyggt, de borde finnas sånt som alltid lyser snyggt. För snart är de nyår!!!! Oh vad vi taggar inför det, har köpt en klänning som jag siktar att ha stay-ups till, men får se helt och hållet.

Nu ska jag hjälpa min tröga katt innan han skadar sig själv, just nu är hans egen svans roligaste, men ett balansens är ju bra och ha!



Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0