rebeckaekstrom.blogg.se

SÖNDAAG

På helgerna kan ni nog inte räkna med några speciella uppdateringar, för de första så är jag  så trött på helgerna sen för det andra så så har jag aldrig riktigt tid med det, gör ju jättemycket intressanta grejer på helgerna. 
 
ae satan säger jag bara, mamma & pappa lämna mig ensam hemma igår! Så jag blev livrädd och ringde hem min kära Oscar som kom på studs, och på de la vi en fest. Och satans kuk vad ont de gör att bli skjutsen med softairgun på foten! Jag skojar inte! Jag satt helt ovetande medans en polare sätter pistolen mot min fot, buuu. 
Åkte sedan till blattetown och besökte en kär vän, låg och kolla på mongovideos av nån snedvirden, han har gjort parodier på Astrid Lindgrens filmer, haha sjukt kul! 
 
 
 
De var kort sagt min helg och imorgon återvänder jag till skolan för ännu en tragisk dag för jag börjar redan 08.10, depp som fan! 


Kolla här


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0