rebeckaekstrom.blogg.se

Ger en applåd till Telia!

Jarrå! Jag är på skiten idag igen... 
Jag ligger och kollar på magnus betnér, ett geni om ni frågar mig! 
Och för dom som inte hört talas om honom (om det nu existerar), så är han en är svariges främsta stand-up komiker, han framför sina framträdande genom att säga vad han tycker och tänker, med inlevelde.
 
 
Inlevese som sagt.. 
 
Annars har det varit en bildligt talat grå dag, skolan var som vanligt. Gick dock bara till 12 så synd och klaga, sedan gjorde vi ett besök på Steves Coffe, klicklingspett, aaaaaah!
När jag kom hem så gjorde jag lite tränningar ör knät och även öka konditionen, det  ju så jävla jobbigt bara! 
 
Ringde även ill telia och bad om lite kopior och sånt till mobilen så jag kan få pengarna, fick prata med en jätte trevlig kvinna som verkligen satte sig in i situationen, suverän! Jag fick allt jag bad om, även ett nytt simkort som skulle komma när som helst! Så henne måste jag ändå ge en ros till alltså, såna människor gillar jag att prata med! 
Jag menar... Hur imånga har inte stött på det där proböemet med dålig service när man ringt ett ärende till något företag? Och dom bara är emotsägande och otrevliga. Då känns det som det är dags för dom att byta jobb eller ta en charmkurs! När man ringde dit slår man ju alltis på sin trevligaste personlighet, iallafall gör jag det, och då om man bemöts med en trist och schev röst så är man inte så intresserad att fortsätta samtalet..
Men det var iallafall ett snyggt bemötande av Telia, och jag måste som sagt säga att det uppskattas verkligen är man blir bemött på ett vänligt sätt. .
 
 
 


Kolla här
FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-10 @ 14:37:38
URL: http://flizanlizan.blogg.se


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0