rebeckaekstrom.blogg.se

Kanske Emmaboda?...

Nu sitter jag här med en lillasyster på sängen som nog kan tjata hål i hjärnan på vem som helst! 
Det är väl tur att man fått den fantastiska egenskapen att koppla bort hennes röst, hehe. Jag tror dom flesta syskon lär sig det ganska fort, men det är la charmen med det hela! 

 
Beslutet togs även idag med min kära bästa vän att vi ska jobba rövarna av oss för att vi skuá kunna ta oss till Emmaboda detta år! 
Först och främst checka med päronen om det är såklallat ok, sen även få ihop dessa 1095 :- det gäller, vilket är sjukt dyrt enligt mig, men jag hoppas pengarna betalas tillbaka på andra sätt! 
Det är inte så att jag är en av de nissarna som älskar att supa skallen av mig, må piss dagen efter, spy, inte kunna käka, och träffa sin bästa vän dunderhuvudvärken. Utan jag föredrar isf ett par bärs eller annan alkoholhaltig dryck och ett trevligt sällskap utan att saker ska spåra! (och nej mama &  pappa, detta är inte bara för ni läser. Det vet ni vid detta laget) 
Haha, ni vet ju att man ska vårda sina relationer med sina föräldrar. 
Så det är målet för tillfället, träna, sola och fixa pengar, allt för Emmaboda.. Känns ganska illa (?!) 
 
Kan fan inte vända på mina bilder? ... 
 
 
 
 
 


Kolla här
josephine

Hej! Skulle du vilja vinna en värdecheck på hela 400 kr hos Kamda.se? Klicka då in på denna länken: http://photomemorys.blogg.se/2012/december/vinn-400-kr-hos-kamda.html

Tävlingen avslutas på måndag. Lycka till! :)

2013-01-10 @ 19:43:44
URL: http://photomemorys.blogg.se


Tyck till här, skriv så fingrarna glöder:


Namn:
Intressant blogg? kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckaekström.blogg.se

Jag är en 16 årig liten flicka som nu ska göra nu ett nytt försök på bloggningen! Har haft för många bloggar innan denna, men eftersom jag nu går teknik på berzeliusskolan i linköping så hoppas jag att kunna utveckla den här till en liten mer "avancerad" blogg.

Följ min blogg med Bloglovin
RSS 2.0